137 زندگی زیباست







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اشک شوق

 


 عشقت را کتاب کردم وبر سر قلبم نهادم تا روزی هزار بار خط به خطش را مرور کند

نامت را با اشک دلبر های دلسوخته بر قلبم حکاکی کردم

 در لحظه آمدنت اشک شوق بر دیدگانم جاری است و در لحظه رفتنت اشک حسرت

 همیشه تکیه گاه خستگی هایم بودی و مرهم دردهایم

 ای بهترینم حظورت برایم نیاز است

 نیاز به زندگی چون تو برایم خود زندگی هستی

عزیزم ببخش... بدی هایم را ببخش اشک ها و لبخند هایم را ببخش

 تو خودت را به من بخشیدی و من تو را به اشک هایم

 در این دنیای دیوانه برایم بهترین بودی

 و در تاریکی شبهایم روشنی بخش

 آری ای بهترینم می خواهم برایت بهترین باشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط مسلم در 6:38 بعد از ظهر | |



cache011last1394863488